Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Q: Hvordan virker Chilimili.dk?

A: Chilimili leverer friske salater, varme retter, supper, sandwiches, wraps og delikatesser.

  1. Smil
  2. Vælg restaurant
  3. Vælg dine retter ud fra menuerne
  4. Gå til betaling
  5. Vælg leveringstidspunkt
  6. Log ind eller tilmeld dig Chilimili.dk
  7. Betal med dankort eller kreditkort
  8. Vores venlige bud leverer til dig på det ønskede tidspunkt 39kr(kbh) (eller du kan hente selv "gratis")

Q: Jeg vil gerne ændre eller annullere min ordre. Kan jeg det?

A: Ring til Chilimili så hurtigt som muligt på telefon 33 125 125, så foretager vi de nødvendige ændringer. Vi kan ændre din ordre, indtil den er afhentet af buddet. Hvis ordren annulleres, tilbagefører vi beløbet elektronisk. Hvis du ændrer ordren, afregnes differencen og vi tilbagefører beløbet elektronisk.

Q: Hvordan betaler jeg?

A: Chilimili.dk er en 100% internet-baseret tjeneste. Derfor foregår alle betalinger med dankort eller kreditkort via websitet i forbindelse med bestillingen. Dette minimerer omkostningerne og holder dine priser nede. Det er også sikrere for vores bude ikke at skulle køre rundt med kontanter.

Q: Hvad gør jeg, hvis jeg endnu ikke modtaget min bestilling og tidspunktet er overskredet?

A: Ring til Chilimili på 33 125 125 og få en status på din levering. Du får en venlig servicemedarbejder i røret, som vil hjælpe dig med at finde en løsning hurtigst muligt.

Q: Hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille?

A: Du kan vælge levering "hurtigst muligt". Hvis du vælger denne mulighed, kommer vi inden for 30-60 minutter. Det afhænger af travlheden på det pågældende tidspunkt og hvor langt du bor fra restauranten eller butikken samt trafiksituationen. For at få din levering på et præcist tidspunkt, anbefaler vi at du lægger din bestilling mindst 90 minutter i forvejen.

Se kontrol rapport 

Copyright 2017 Superbring ApS